Uppe med tuppen.

Det är inte varje dag jag lyckas dra mig upp 06,30. Mitt i natten liksom.
Tänkte ge mig ut på en promenad. Men nej. Min hals värker som FAN.
Tar emot varje gång jag ska svälja. Och näsan är helt igentäppt.
Fuck. Jag som egentligen vill gå ut. Känner att jag inte pallar i detta tillståndet.
Vill inte dra på mig mer förkylning eller feber och shit.

Fan va detta låter som en dålig bortförklaring. Haha.
Men det är det inte. Jag är ju redan vaken, kunde lika väl gått ut. Om jag va kry.
Back to bed i en timme eller så.

Say what?
Postat av: Gisela

När man väl kommit igång så går det som på räls. Man bara MÅSTE träna varje dag :)

2009-02-26 @ 10:03:19
URL: http://giselaa.devote.se



Du heter?
Stalker?

E-postadress, om du känner för det? (Bara jag som ser den)


Blogg?


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0