Varning!

Nu har jag bestämt mig! Jag ska gå ner 6 kilo!
Har gått ner 2-3 i år. Och nu ska jag köra hårt för 6 till.
1 april ska det vara överstökat. Började ordentligt i måndags.

Alltså varnar jag redan nu för att det kan bli mkt snack om detta.
Det är så jag funkar. Måste skriva om det så jag ser att jag är duktig.
Vill liksom inte skriva att jag skippade kvällsmat och tryckte i mig en påse chips.

Så nu är det nyttig, bra mat som gäller. Och motion.
Chockade mig själv imorse genom att gå upp och ge mig ut på promenad innan jobbet.
Fan va nöjd jag va när jag kom hem och stod i duschen!

Skriver upp allt jag stoppar i mig. Känns bra att få det svart på vitt.
Känns som att jag käkar som en häst. Men det är kalorifattiga grejer.

Måste bara säga att jag åt grymt god kvällsmat. Och snabblagad.
Bakad potatis med lite smör och salt och en keso/kassler/ananas-röra.
Till detta lite sallad, gurka och majs.
Nyttigt och gott is the shit!

Psst. Pallar ni inte med sånt här snack så läs en annan blogg ;)
Och jag kommer synda lite då och då. Unna mig helt enkelt.
Inte en chans att jag kommer kunna käka helnyttigt i 6 veckor...
Jaja. Whatever. Jag ska käka bra, balanserat överlag.
Slutsnackat.

Say what?



Du heter?
Stalker?

E-postadress, om du känner för det? (Bara jag som ser den)


Blogg?


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0