BlaBlaBaraFörAtt

Jag är äckeljättehungrig! Men totalt opepp på att fixa käk.
Alltså suger min situation gaaanska HÅRT just nu.

Mamma kanske kommer förbi en snabbis på 20  minuter eller nåt.
Nice isf. För hon är go hon. Och så vill hon se bilder på mina kompisar. Haha. Söt.
Undra hur hon tolkar mitt sms "Alla mina blommor är döda... Puss".
Antingen har hon gett upp hoppet om mig och ger mig inga fler blommor.
Eller är hon snäll och ger mig en femtielfte chans och kommer med nån blomma.
Jag glömmer alltid vattna. Kommer på det när det redan är kört liksom.

Men FIFAN vad hungrig jag är!
Lunch klockan 12 suger BIG TIME.


Say what?
Postat av: Makitcha

Gör bara nått snabbt då..

2009-03-05 @ 18:39:37
URL: http://makitcha.blogg.se/



Du heter?
Stalker?

E-postadress, om du känner för det? (Bara jag som ser den)


Blogg?


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0