FridayMorning.

Men jaaa. Bra början på dagen. Vaknade 06,20 och gick upp.
Kom på att "Vafaaan jag kan inte simma idag heller" och headsetet är ju på villovägar.
Jaja. Too bad. Jag kom på att jag kunde knalla bort och sola istället.
Mynten va helslut. Fick gå och ta ut en hundring. Kommer till Meddo. Ska växla.
Men nehä, då funkar det inte?! Testar både upp och ner, fram och bak. Typ tre gånger.
Sur som ett åskmoln gick jag hem igen.

Men hey. Inga sura miner, det är ju fredag!
Fast jag dissar nog Superfredag ikväll trots allt... Inte sugen alls. Knas.

Och förresten tycker jag att jag är så jävla bra!
Innan sov jag ALLTID tills precis då jag senast kunde gå upp. Snoozade över en timme ibland.
Nu ringer klockan 06,20 och jag snoozar en gång, sen går jag upp.
Går alltså upp 2,5 timme innan jag börjar jobba! Duuuktigt!

Say what?



Du heter?
Stalker?

E-postadress, om du känner för det? (Bara jag som ser den)


Blogg?


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0