Leave out all the rest.

Precis varit och solat. Skönt det va eller?! Höll t.o.m. på att somna...
Och nu ligger jag i soffan och lyssnar på Linkin Park. Skön musik det där. Chill som fan.

Måste bara skryta lite också. Klockan 07,00 imorse stämplade jag in på Nautilus.
Simmade 30 minuter. Pretty boring, men det är lätt värt det.
Duschade lite snabbt. Hatar duscha bland massa folk. Men ett måste efter att ha simmat ju...
Drog hem och gjorde mig iordning. Chillade lite och drog till jobbet 08,55.
Det är helt klart sant det där med att morgonstund har guld i mun.
Sen att jag va så snortrött i eftermiddags att jag höll på att somna är en annan femma.
Fick bli en halvkopp kaffe och relaxande i soffan på rasten. I hate coffee!
Och jag vill inte börja tycka om det och bli "beroende" av skiten. Får bara va i nödfall.

Och bara för att. Jag är sååå otränad. Haha. Hela kroppen kändes tung efter jobbet.
Inte van vid att röra på sig och sådär. Men nu ska det bli andra bullar.

Dags att diska upp efter gårdagens negerbollsbak...
Peace.

Say what?



Du heter?
Stalker?

E-postadress, om du känner för det? (Bara jag som ser den)


Blogg?


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0