Dagens låt.


Jag älskar den.

Jag är förövrigt dödstrött. Jobbade 9-18. För lugnt och jag blir segare än segast.
Tog mig i kragen. En timmes snabb promenad. Benen pinnade på bra.
Och jag va lite död när jag kom hem. Gött det där alltså... Men FAN va otränad jag är!

Förövrigt är jag ganska dum i huvudet. Jag får ett gymkort på Nautilus för 600 kronor.
Ett helårskort alltså. Normalpris 4200 kr/år. Jag hade kunnat få detta redan i maj...
Tror ni jag har skaffat det? Självklart inte... Trött jag blir. Dags att göra det möjligtvis.
Men jag behöver nån att dra dit med. Min självdisciplin är inte den bästa. Den är åt helvete.

Snart krypa ner och läsa. När jag hör din röst. Andra boken i Twilight-serien.
Gonatt.

Say what?
Postat av: Madde

Jo du har ju de:) Men tack ändå! :D

2009-01-15 @ 17:33:55
URL: http://laadyy.blogg.se/



Du heter?
Stalker?

E-postadress, om du känner för det? (Bara jag som ser den)


Blogg?


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0