Dimmiga dagar.

LazyFuck. Det är vad jag har varit idag. Ställde klockan på 9. Gick upp vid 11.
Diskade direkt, innan jag ens checkade datorn. Cred på det iaf.
Sen snacka jag med Kusin. Hon skulle komma förbi. Najs och så ja...
Hon, E och D kom hit. Chillade och kollade GG.
Efter det gick allt utför... Haha. Jag orkade inte göra ett skit.
La mig i soffan och lästa klart boken. Vilket visserligen va najs. Och sen somna jag.

Inte gjort så mycket som jag borde idag.
Ingen promenad, solning, hårfärgning och sånt. Men fuck det.
Inga grejer jag dör för att jag slarvade med...

Nu ska jag skala potatis. Laga mat är på tapeten med andra ord.
Och lyssna lite på Håkan. Det är vad jag är på humör för nu.

Say what?



Du heter?
Stalker?

E-postadress, om du känner för det? (Bara jag som ser den)


Blogg?


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0