Tungviktare.

Jag känner mig sjukt tjock och fläbbig ikväll. Skabbig.
Fyfan vad jag måste skärpa mig igen. Min vikt står stilla!
Den ska neråt. Inte upp eller stilla. Neeer! Minst 2 kilo till. Helst 4-5 till.
Och träna är fan något jag måste göra. Kondition finns inte.
En armhävning är inget jag fixar. Fettet dallrar satan.
Mina armar ser tjooocka ut på bild. När t.o.m. armarna är tjocka är det ILLA!
Kroppsnoja till MAX ikväll! Spy upp vad jag har ätit låter fint. Nej, det ska jag inte.
Men ändå. I feel fat!


Visst bilden är 5 år gammal. Jag ser mongo ut.
Men min kropp är sjukt mycket bättre än nu.
Jeansen va inte cp-tajta och jag hade inte lovehandles.
Jag får fortfarande på mig jeansen. Även om jag får slita lite här och där för att knäppa.
Och en tajt tröja funkar INTE att ha upptill.


ÅNGEST gånger 1000!!!

Negativ och jävligt opepp. Ja, jag är lipig. Kanske tramsig också.
Men det här är min blogg. Mitt liv. Jag skriver vad jag vill.


Förresten. Min LILLEBROR väger 92 kilo. Haha. Hur tjockt låter det inte?
Men han är inte tjock för fem öre. Jag vill också vilja träna galet mycket.

Say what?
Postat av: Anonym

Lisa du är INTE tjock.. vad har du fått det ifrån? för 5 årsedan så hade du inte vuxit klart.. tänk på de, kroppen förändras mycket när man blir vuxen (20) =) jag har alltid oxå varit smal o snygg, men inte nu längre.. så ere ;) kram Angélique

2009-01-28 @ 17:58:53
Postat av: Lisa

Jag kanske inte är tjock i andras ögon. Men jag känner mig tjock. Trivs inte med det bara. Så är det...

Jo, den gör ju det. Men jag behövde väl inte gå upp massa kilon för det :p

Kraaam :)

2009-01-28 @ 19:14:08
URL: http://thisyearslove.blogg.se/



Du heter?
Stalker?

E-postadress, om du känner för det? (Bara jag som ser den)


Blogg?


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0