PartyPeople

Söndag = Jag är ledig. Soft. Vad gör jag då?
Jo, jag sover bort hela dagen. Bra jobbat på den.

Riktigt bra kväll igår också.
Toast och Corona at my place med Broe. Förfest hos M med Rock Band.
Och dansadansadansa på Moon. Efterfest med vatten och Café-läsning/bläddring.
Hemma vid 5 imorse. Längesen det blev så sent. Men det va najs.


Snygga som få ;)


Kvällens outfit hade Någon nääästan lika bra koll på som jag själv. Staaalker. Haha.
Linnet, sjalen och dojjorna (Converse som inte syns på bilden...)
Bara jeansen som jag fick hjälpa till med... Haha.

Nu sitter jag här med fet beslutsångest. Pizza/Kebab eller ställa mig vid spisen och laga?
Jo, ni hör ju. Det blir onyttigt idag. Jag pallar inte. Får frisk luft om jag väljer onyttigt ;)


Say what?
Postat av: Emilia

Finfin kväll ;) <3

2009-01-25 @ 17:23:24
URL: http://emiliook.blogg.se/
Postat av: Lisa

Finfin kväll som fan ;) Fast lite för mycket tjocka armar på mig asså... Tjockisbarn :D <3

2009-01-26 @ 00:39:25
URL: http://thisyearslove.blogg.se/



Du heter?
Stalker?

E-postadress, om du känner för det? (Bara jag som ser den)


Blogg?


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0