DÖD.

Okej. Jag har mått (mår fortfarande) apa idag. Vad lär vi oss av detta?
Kanske ska man inte dra en shot 02,55 när stället stänger 03,00?
Kanske ska man lägga sig innan 05,00?
Kanske ska man sova längre än till 08,30?
Kanske ska man ha sett till att Ipren finns hemma?
Kanske ska man se till att mjölken inte är slut?
Ja. Jag tror jag ska ha dessa sakerna i skallen tills nästa helg.

Knas kväll hur som helst. Först satt vi här några stycken.
Sen hade vi beslutsångest om vad vi skulle göra. Helsingborg?
Jo. Helsingborg. Satte oss i bilen. Kom till Eurostop. Ändrade oss. Haha.
Drog tillbaka till stan. Hann va ute i 30 minuter innan allt stängde.
Hann dansa lite, träffa lite folk och få i oss mer alkohol. Som att det behövdes...
Fick lite sovsällskap. Och det va mys. Och jävligt många skratt. Haha.
Allt som allt va det en rätt najs kväll faktiskt.

Kom hem runt 9 imorse. Fick 1000 frågor. Vem har du varit med? Vad har hänt?
Har du varit hoss Luffaren? Vad har hänt? Ja, för här hände FAN ingenting! Dog lite av skratt där.
Haha. Neeej. Vi hade inte sex så ni kan sluta tro det...
Jävligt flumm och skrattade galet mycket hela morgonen med Kusin och A.
Det va jävligt skoj faktiskt. Älskar bakishumor. HAHA.


Soffan och jag har varit sjukt tighta idag.
Dags att överge den för duschen och lite käk nu.
Peace.

Ska jag eller inte? Beslutsångest...

Say what?



Du heter?
Stalker?

E-postadress, om du känner för det? (Bara jag som ser den)


Blogg?


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0