Hej Herr Kändis.

Hemma på lunch. Tagiatelli och pastasås. Gooott!
Men lite ledsen är jag allt. Det snöar. Och det där med snö är inte min grej. Fuck snö.

Jobbade och hade mig som vanligt. Hejade på ett par kunder som kom upp för trappan.
"FAN va jag kände igen honom... Från var?"
Tänkte till ett par sekunder och sen kom jag på det. Fredrik Ljungberg. Haha bra där.
Men jag håller kvar vid att jag fortfarande inte tycker att han är snygg.
Hade det varit Zlatan hade jag väl typ dött eller nåt. Haha.
Kom på att jag inte har en aning om var Ljungberg spelar nu. Vilket är illa.
Måste Googla. Jag är nyfiken. Och Google är min homie.


Okej. Jag erkänner. Här är han snygg.
Men ändå inte min stil på kille. Men han är ju inte ful för det. ;)

Say what?



Du heter?
Stalker?

E-postadress, om du känner för det? (Bara jag som ser den)


Blogg?


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0