NollTvå02

Måndag once again. Fifan va snabbt tiden går! Redan februari.
1/12 av året har gått. Januari va en najs månad faktiskt.

Hemma på lunch. Mätt och belåten. Snart dags att bege sig till jobbet igen.
Skylta fönster. Inte jättepepp på det. Det är visserligen det roligaste jag vet.
Och typ det jag vill jobba med när jag blir stor.
Men jag gillar inte sättet vi skyltar på. Jaja. Nog om det. Gäller att göra det bästa av det...

Men shit vilket cp-humör jag är på idag. Schizo. Nu är jag helglad. Utan anledning.
På jobbet ville jag be "någon" hålla käften och dra åt helvete.
Jag klarar inte av människan överhuvudtaget! Jobbigt. Riktigt jobbigt.
Och så springer jag runt med en tom känsla. Förstår inte mig själv idag.

Peace.

Say what?



Du heter?
Stalker?

E-postadress, om du känner för det? (Bara jag som ser den)


Blogg?


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0