Variation? Vad är det?

Precis sminkat mig och fixat håret. Samma frilla idag igen.
Fläta på sidan. Jag tror det är åttonde dagen i rad? Fifan va tråkig jag är.
Men jag är helt enkelt jävligt trött på mitt hår och gör det enklaste av skiten.
Måste, måste se till att boka tid för klippning. Mitt hår är kaos.

Och jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig idag. Drygt.
Jag hatar att jag inte kan ha på mig vad jag vill... Måste se lite vettig ut.
Jag får inte ha en luvtröja på mig t.ex. Det ser tydligen för slappt ut. Inte så seriöst.
Drömmen vore ju att knalla dit i baggy, stora sjalen, linne och Adidaströjan.
Men det hade nog inte varit poppis. Så jag låter väl bli ännu en gång... Suck.

Jag har sovit sjukt kass inatt. Jag sover alltid bra.
Så dagar efter såna här nätter är jag inte tiptop. Orkar inte en sån dag idag...


Say what?



Du heter?
Stalker?

E-postadress, om du känner för det? (Bara jag som ser den)


Blogg?


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0