Boobieflash.

Råkade precis flasha boobsen för en läkare. Sen om han såg vet jag inte.
Inte fasen trodde jag att han satt och jobbade en söndagskväll...
Men han har nog redan sett mig både med och utan kläder.
Och ni fattar nog inte alls vad jag snackar om... Citykliniken ligger mittemot mig.
Jag har lust att knalla över nån dag och fråga om jag får se hur mycket man ser.
Ser de in till mig lika tydligt som jag gör hos dem? Jag vill veta.


Ja, där inne sitter han. En söndagskväll. Kul liv.
Bara för jag skrev det där så släkte han och gick,

Hur som haver. Dags att slänga på lite smink nu.


Say what?
Postat av: ida

haha , jag går faktiskt på city kliniken , brukar sitta o titta ut faktiskt, o kan inte minnas att man ser in i lägenheterna iaf ;) så du kan nog va lugn :) haha

2009-01-11 @ 23:24:45
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-01-11 @ 23:27:30
Postat av: Anonym

2009-01-11 @ 23:29:38
Postat av: Lisa

Haha okej, så skönt :D

2009-01-11 @ 23:54:39
URL: http://thisyearslove.blogg.se/



Du heter?
Stalker?

E-postadress, om du känner för det? (Bara jag som ser den)


Blogg?


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0