Drop it.

Lullade runt på stan lite på min lunchrast idag. Gick in på JC.
Såg ett par snygga Lee-jeans. Lite baggy och snygg modell.
Va på väg att ta med mig ett par in i provrummet. Men nej. Stopp!
Inga jeans före jag har droppat 5 kilo! Och jag vill ha nya jeans. Nu!
Alltså går det liiite lättare att skippa onyttigheterna.
Jag har gått ner 1 kilo. Faktiskt. Skönt. Bara 4 kvar...
Går det lätt kör jag nog -2 kilo till. Men nu ska jag inte säga för mycket...

Gonatt.

Say what?
Postat av: vladde

hmm.. lisa what the fuck a duck? som om du skulle behøva gå ner i vikt??!! e du duckad? =P seee yaa i helga..=)

2009-01-08 @ 17:35:54
URL: http://vladimirhedberg.blogg.ser
Postat av: Lisa

Vladde, Vladde... Bikinisäsongen börjar om sisådär 5 månader, självklart måste jag ha droppat lite tills dess! ;) Nä, inte behöver. Men vill :) Men fuck a duck på det. I helgen är det paaarty! :)

2009-01-08 @ 19:04:54
URL: http://thisyearslove.blogg.se/



Du heter?
Stalker?

E-postadress, om du känner för det? (Bara jag som ser den)


Blogg?


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0