Happy B-Day too YOU!

Det är ingen vanlig dag, för det är min Broe's födelsedag!
21 år. Och hon kan ju bete sig illa ett år till. Som hon så fint sa uttryckte det...


Den här bilden beskriver min fina vän väldigt bra.
Söt som socker och alltid ett leende på läpparna!
Emilia är en underbar tjej på alla sätt och vis. Tycker man illa om henne är man KNAS.
Det går inte. Fin rakt igenom. En vän som henne borde alla vilja ha.
Jag älskar våra flummstunder, vårt festande, vårt deeptalk och vårt sätt att beskriva snyggingar.
Så olika, men ändå så lika. Döskallar, Simple Plan och rött. Det förknippar vi med BROE!

STORT GRATTIS TILL DIG BROE!
Du är bäst! Hoppas att du har en dunderbra B-Day!

Mitt absolut nästbästa beslut 2LAX8 va lätt att hooka med Broe.
Från september då vi började hänga har vi hookat stenhårt. Och jag älskar det!

Idag är det din tur Broe! Enjoy!


Vi kör en till!

Jag är en vampyr. Jag suger och spyr. Låt mig komma in. Jag vill bli din.

Say what?



Du heter?
Stalker?

E-postadress, om du känner för det? (Bara jag som ser den)


Blogg?


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0