Shawty you da hottest, love the way you drop it.

Imorgon är det fredag. Imorgon efter jobbet ska jag till Emilia.
Jag längtar! Ska bli galet kul och mys att bara chilla och snacka skit.
Dricka vin. Kanske gå till Gästis... Där kom kruxet.
Vad ska jag ha på mig?? Alltid dessa klädproblem. Jag måste ha någorlunda koll.
Vem bryr sig egentligen? Gästis i Torup liksom. Haha. Couldn't care less egentligen.
Men är man nördig så är man. Det är sån jag är. På gott och ont ;)

Packa några olika alternativ iaf. Jag får nog sätta gränsen på 3-4 outfits.
Jag ska bara vara där en kväll/natt/morgon. Väskan kommer va överfull. Som vanligt.
Känner jag mig själv blir det softiiishstyle ut i fingerspetsarna. Med krafs runt handlederna.
Jaja. Nu lägger vi kläddiskussionen som BARA jag bryr mig om. Hähä.

Packa. Måla naglarna.

Say what?



Du heter?
Stalker?

E-postadress, om du känner för det? (Bara jag som ser den)


Blogg?


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0