Tacktal.

Everything comes to an end. Och så även denna helgen.

Känner att jag måste tacka alla för en grym födelsedag.
Tack för alla grattis. Alla presenter. All skönsång. Tårtan.
Och tack till alla som ville fira min dag med mig.

Folk har fattat att rosa är min grej. Massa rosa saker fick jag. Haha.
Rosa t-shirt med tryck, rosa mönstrad sjal, rosa stooor sjal, rosablommiga muggar.
Rosa prinsessplåster, rosa blommor, rosa Drama Queen-mugg, rosa döskallemugg.
Och en finfin rosa princess-ram. Ja, ni fattar grejen. Mycket rosa där alltså.


Lördag - Söndag, Lördag - Söndag, Lördag - Söndag. Fast tvärtom på bilden.
Vi va betydligt mycket gladare än vad det ser ut som.

Jag tackar, bugar och bockar. Gonatt,

Say what?



Du heter?
Stalker?

E-postadress, om du känner för det? (Bara jag som ser den)


Blogg?


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0