With every heartbeat.

schemat stod att fixa klart det sista här hemma.
Måste ju va fint imon när min lilla familj is about to visit me.
Födelsedagskalas och allt! Med rooosa ballonger!

Meeen. Som vanligt blir jag distraherad av annat. Alltid så när viktigheter är på tapeten.
Snackade med Emilia i tele. Och hon ska ha klänning (!) på lördag!
Alltså. Jag måste också va "fin" då. Emilia i klänning ser man inte varje dag.
Då kan ju inte jag fucka upp allt och komma värsta softish.
Och vi fyller ju trots allt år. Då måste man va fin ju!
Jag fick lite panik. Och va TVUNGEN att prova kläder. Måste ha en bild i skallen.
Hittade något som känns både fint, bekvämt och jag. Jackpot liksom!
Går i färgkombon rosa, grått och svart... Förkärlek till det där kanske? (Kolla headern...)

Robyn är förresten grymt bra.

Say what?
Postat av: Anonym

Klänning hjärtat! <3<3 Du ska få en svart eller silver partyhatt, vilken vill du ha? <3<3<3

2009-01-09 @ 01:44:00



Du heter?
Stalker?

E-postadress, om du känner för det? (Bara jag som ser den)


Blogg?


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0